начало за нас алое вера продукти статии бизнес за контакти
Напитки с Алое Вера
Добавки и хранене
Пчелни продукти
Контрол на теглото
Грижа за лицето
Грижа за тялото
Лична хигиена
Комбинирани пакети
    

 Бизнес

Бизнес възможности Стани дистрибутор Дистрибутори споделят FLP - Въпроси и отговори MLM обучение

 

Мрежовият маркетинг, наричан още мултилевъл маркетинг (МЛМ), е метод за обмен на информация между хората, водещ продукта от производителя до потребителя. При мрежовия маркетинг (ММ) печелите бонуси, когато другите опитат продукта, препоръчан от вас. ММ ви предлага да изградите собствен бизнес и да генерирате доходи при почасова или пълна заетост с гъвкаво работно време.
Много компании предлагат мрежов бизнес, но са малко тези, които са изградени върху принципите на дългогодишния опит, стабилността, честността и справедливостта. Форевър Ливинг Продъктс работи в областта на мрежовия маркетинг вече 27 години и е доказала качеството на продуктите си и успеха на маркетинговия си план. Компанията работи в 105 страни по цял свят и има 7,5 милиона работещи дистрибутори.

Добрата ММ компания трябва да има:
  • Качествени продукти - един от най-важните фактори в мрежовия бизнеса е гама от много качествени продукти. Много е трудно да спечелиш уважението и доверието на клиентите, ако в един момент продаваш филтрираща система за вода, а в следващия обувки. Добрата компания трябва да предлага качествени продукти, които се помнят дълго. Търсете лидер на пазара с доказано висококачествени продукти.
  • Без изпреварвания в ниво - никой от групата под вас няма да се издигне в ниво по-високо от вашето. Ако дистрибутор във вашата мрежа развива бизнеса си добре, при издигане на по-високо ниво, той ще изтласка автоматично и вас на новото ниво. Търсете маркетингов план, който поощрява откриване и включване на лидери в бизнеса.
  • Без загуба на ниво - постигнатото ниво в маркетинговия план никога не трябва да се губи заради липса на активност и покупки. Веднъж достигнато, нивото се запазва вечно. Добрият маркетингов план ви позволява да се отпускате, ако имате нужда.
  • Бонуси се изплащат върху цени на дребно - бонусите трябва да се изчисляват върху стойността на купените продукти по препоръчителни цени за продажби на дребно, а не върху дистрибуторските цени (които са значително по-ниски). Това гарантира по-високи бонуси.
  • Доказана финансова стабилност - постоянен, стабилен ръст на продажбите винаги е знак за добра ММ компания. Не пропускайте да погледнете графиката на годишните продажби на компанията, за да видите как се развива тя, какви са оборотите й и да прогнозирате бъдещи тенденции. Разгледайте също продажбите през цялата история на компанията.
  • Поне 5-годишен опит в мрежовата индустрия - добрата ММ компания трябва да има най-малко 5 години опит и да е реализирала стабилен ръст през съществуването си. Само качествена мрежова компания може да прескочи първите критични 18 месеца с помощта на солидно ръководство, силен бизнес план, мотивирани дистрибутори и качествени продукти.
  • Разнообразни възможности за доходи - когато компанията предлага на дистрибуторите различни варианти за печелене на пари, те имат възможност сами да определят графика си - дали да работят на пълен или на непълен работен ден, да избират това, което им допада най-много и др. Разнообразните възможности за доходи са ключово преимущество на работата в мрежовия маркетинг.
  • Продукти за консумация - за мрежовия бизнес са идеални продукти, които се консумират, защото с тях лесно можете да си изградите група лоялни клиенти, които редовно купуват нови продукти. Такава солидна основа от активни клиенти е ключ към ефективен мрежов бизнес. Тя може да се изгради само с качествени консумиращи се продукти. Доста трудно би било да сте представител на компания, която продава домашни аларми например.
  • Развита система за подкрепа на дистрибуторите е ключов фактор за мрежовия бизнес. Добрата ММ компания трябва да осигурява пълна подкрепа на дистрибуторите - достъп до информация, обучения, семинари, разнообразни възможности за усъвършенстване на уменията и др. Вашият успех влияе пряко върху успеха на компанията и системата за подпомагане на дистрибуторите трябва да е отражение на тази идея.
  • Международно присъствие - развитата международна дейност е показател за растеж, надеждност и качествени продукти. Компании, които разширяват дейността си по света са стабилни и опитни.

 

MLM статии и обучение

 

Изградете правилно своя бизнес с Форевър.
Успех - Силата на добрия пример.
Карта на успеха.
Първите 30 дни.
Как да направите успешна презентация.
Как да поставите основите на своя ФЛП бизнес.
Въпроси, които насочват потенциалните ви дистрибутори към вземане на решение.
Изкуството да дублираме МЛМ бизнеса.

Какви качества трябва да притежава добрият спонсор.

Съвети за успех.
Да постигнеш невъзможното.
Десетте заповеди на лидерството.
Седем причини, поради които хората се провалят в мрежовия маркетинг.
Как да продадем килограм картофи за 1000$.
Можем ли да работим в повече от една МЛМ компании?
Нека поиграем - Или какво е принципът 80/20.
Как да спонсорираме.
Достатъчно зле ли се чувствате, за да започнете незабавно да се променяте, или предпочитате да изчакате още малко, докато не се почувствате още по-зле?
Вашият бизнес с Форевър: Увеличете продажбите си с Clean + Lean!