начало за нас алое вера продукти статии бизнес за контакти
Напитки с Алое Вера
Добавки и хранене
Пчелни продукти
Контрол на теглото
Грижа за лицето
Грижа за тялото
Лична хигиена
Комбинирани пакети
    

 Бизнес

Бизнес възможности Стани дистрибутор Дистрибутори споделят FLP - Въпроси и отговори MLM обучение

 Какви качества трябва да притежава добрият спонсор

Франциско Солер Рамос, Сеньор Мениджър от Испания

От няколко години развивам своя бизнес като независим дистрибутор на Форевър Ливинг Продъктс. Ежедневните ми занимания включват преглеждане на пощата, разговори по телефона, изпращане на писма, организиране на срещи и всичко друго, което междувременно възникне. При контактите си често се срещам с хора, които имат желaние да учaт нови неща, да се наслаждават на живота, да пътуват и да споделят. Но срещам и такива, които ме критикуват и винaги намират за какво да недоволстват. С тях се разделям бързо и работя с онези, които наистина имат желание да се усъвършенстват. В нашата работа отношенията ни с хората напомнят на тези в семейството – могaт да са добри, но се случва и да не вървят както очкваме. Всеки от нас е срещал хора, които си мислят,че знаят всичко. Проблемът при тях е, че те никога не се развиват и не научават нищо ново.

Моят опит показва, че мнозина не осъзнават напълно какво означава да бъдеш спонсор в мрежовия маркетинг. Това, че поставяте името си в договорите на хората, които спонсорирате, далеч не е достатъчно. Вие поемате отговорност за тях и ако искате те да постигнат нещо в бизнеса, е необходимо да им предадете всички свои познания, да им помагате и да ги насочвате. Ето няколко качества, които смятам, че добрият спонсор трябва да притежава:

·                   Да бъде отзивчив към потребностите на хората като цяло и на дистрибуторите в частност.

·                   Да бъде винaги на разположение на дистрибуторите. Това означава да бъде достъпен, да е професионалист, към когото хората могат да се обръщат за помощ и съвет.

·                   Да е готов да обучава хора и да е отдаден на екипа си.

·                   Да се отнася сърдечно и приятелски към всички дистрибутори без изключение.

·                   Да бъде уверен, че дистрибуторите имат потенциал да усъвършенстват уменията, работата и финансовото си състояние, че могат да вземат активно участие в собственото си професионално развитие.

·                   Да върши всичко с ентусиазъм и да предлага решения на проблемите, поставяни от неговия екип.

·                   Да бъде мил, дружелюбен, съпричастен, да умее да изслушва хората и да ги кара да се чувстват комфортно.

·                   Да може да разрешава напрегнати и конфликтни ситуации.

·                   Да бъде толерантен и да се отнася с разбиране към недостатъците на спонсорираните от него дистрибутори.

·                   Да е отворен за критики от своите спонсори и други професионалисти.

·                   Да има чувство за хумор, емоционална зрялост, сила и твърдост да разрешава проблемни ситуации и да преодолява препятствия.

Изброените качества могат да се резюмират като познания  за материята, на която спонсорът обучава екипа си, способност да плaнира и организира работата, гъвкав  начин на мислене, умения за общуване, зачитане на различията.